La 21 septembrie 2020, angajații Agenţiei de Administrare a Instanţelor Judecătoreşti au beneficiat de o sesiune de instruire la distanță organizată de reprezentanții Programului pentru Justiție Transparentă în Republica Moldova cu tematica “Administrarea Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor (PIGD 5.0)”. În cadrul instruirii s-au discutat următoarele subiecte:

  • Administrarea PIGD 5.0 la nivel local;
  • Administrarea PIGD 5.0 la nivel central;
  • Gestionarea datelor instanţei de judecată;
  • Administrare angajaţi/ utilizatori;
  • Setări de sistem – starea obligativităţii semnării documentelor;
  • Clasificatori (Administrators);
  • Audit (Informație privind repartizarea cauzei – Dosar/ Documente/ Assignment Card Details), etc.

Colaboratorii Agenţiei au avut posibilitatea de a adresa întrebări de ordin practic privind modul de administrare a sistemului, precum şi a veni cu propuneri şi sugestii de îmbunătățire a unor funcționalități.

Leave a Reply