Justiție și dezvoltare economicăUltimele stiri

Cum agenții economici pot înregistra echipamentele de casă și de control, dacă nu și-au sistat activitatea pe perioada stării de urgență

By 15 aprilie 2020 No Comments

Cum agenții economici pot înregistra echipamentele de casă și de control, dacă nu și-au sistat activitatea pe perioada stării de urgență

 Serviciul Fiscal de Stat informează că înregistrarea/reînregistrarea/radierea din evidență a echipamentelor de casă și control (ECC), pe perioada stării de urgență, se efectuează conform modului stabilit în Regulamentul cu privire la modul de evidență și sigilare a echipamentelor de casă și de control.

Modul de expediere la/primire de la reparație a mașinilor de casă și de control/imprimantelor fiscale (MCC/IF), pe perioada stării de urgență, este stabilit în circularele SFS nr. 26-11/1-12/5045 din 27.03.2020 și nr. 26-11/1-12/213 din 10.04.2020. Pentru înregistrarea ECC, contribuabilul depune Cererea la subdiviziunea SFS și documentele stabilite la pct. 15 (pentru înregistrarea MCC/IF) sau la pct. 46 (pentru înregistrarea terminalului de plată în numerar/ aparatului de schimb valutar) din Regulament.

Pentru radierea din evidență (reînregistrare) a ECC contribuabilul prezintă Cererea la subdiviziunii SFS care a înregistrat/reînregistrat ECC și documentele conform pct. 23 (pentru radierea MCC/IF) sau pct. 53 (pentru radierea TP/AV) din Regulament.

De menționat că, în perioada 14-30 aprilie, pentru a depune cererea, vă puteți programa la numărul de telefon: 022 82 34 46 sau la adresa de e-mail: nina.ghemu@sfs.md.

Leave a Reply